2014. július 1., kedd

02.

                           # Hope #

Az első amit éreztem amikor felébredtem, hogy rohadtul fáj a fejem a második dolog amire feleszméltem, hogy egy idegen házban vagyok, egy idegen ágyában, ilyenkor mindenkinek egy dolog jut eszébe, de remélem nem csináltam semmi baromságot tegnap. Kicsit kómásan felültem az ágyon, majd felálltam és "rendbe szedtem" magam már amennyire lehetett. Körülnéztem a szobában láttam négy gitárt, abból kettő basszus volt, egy akusztikus és egy összetörve. Látom rockerrel van dolgom. Az ágyat gondosan bevetettem és találtam egy Helo Kitty-s párnát, hirtelen elröhögtem magam.

-Ashley megtalálta a párnád!- hallotam egy srác hangját kintről. Majd a hang után mentem, kinyitottam az ajtót és egy lépcsővel találtam szembe magam. Hoppá, tehát egy emeletes házban vagyunk, szuper! Többet tudok, mint az előbb, éljen! Na mindegy, lementem a lépcsőn, ahogy leértem rögtön négy szempár állapodott meg rajtam, majd felpattantak és felém közelítettek. Nem ismertem őket, sőt ha zenét játszanak nem is hallottam felőlük.
-Szia Ashley vagyok, ha akarod tájékoztatlak mindenről.- majd jött egy másik srác.
-Szia Christian vagyok, vagy CC vagy Chris bármelyiken hívhatsz, hallgatok mindegyikre.- tipikus rockereknek néztek ki hosszú haj, tetoválások és a fekete és árnyalatai színében.
-Sziasztok én Hope vagyok és egyeltalán hol vagyok és miért vagyok itt?- közben jött még két srác ők is bemutatkoztak, megismerhettem Andy-t és Jake-et. Mintha a nevek ismerősek lennének, lehet, hogy Alex beszélt volna róluk  de nem emlékszem. Vagy a lányok mondtak valamit? Ashley elhívott egy kávézóba, hogy nyugodtan eltudja mondani, hogy mi történt tegnap este. Már a kávézóban ültünk és vártuk a kávét.
-Szóval-kezdett bele a mondandójába- nem tudom mennyire emlékszel, de azért elmondom. Tegnap este a zebra másik végén álltál és vártad, hogy átváltson, már az út közepén voltál amikor összeestél, az autók meg csak jöttek mit sem törődve veled én a zebra másik végén álltam a kocsinak dőlve vártam a többieket. Amikor megláttam, hogy fekszel az út közepén a forgalomban, feléd futottam és felkaptalak, út közben egy csomó hülyeséget mondtál nekem.- majd félbeszakítottam.
-Várj, ugye nem csajoztalak le? Vagy ilyesmi?
-De, azt mondtad, hogy én vagyok a legjobb barátnőd.-egy halvány mosolyt láttam végigfutni az arcán, ahogy vissza emlékezett.
-Köszönöm, hogy megmentettél és, hogy elmondtad mi történt. És mivelhogy nem ismerlek titeket csak a neveteket tudom, kicsit több információt ha mondanál azt meg köszönném.
-Rendben, mi vagyunk a Black Veil Brides. Andy Biersack az énekesünk és a dalszerzőnk, CC vagyis Christian Coma a dobok mögött csücsül, Jake Pitts ő háttérvokálos és szólógitáros. Van még egy tag akit nem ismersz, Jinxx a mi bandánk egyetlen hegedűművésze és persze még gitározik is és vagyok én Ashley Purdy basszusgitározok és én is vokálozom és nincs barátnőm- kacsintott rám és egy mini perverz mosoly bujkált a szája sarkában, igazából cuki a mosolya és nagyon jól áll neki ha mosolyog, időközben megjött a kávénk- és most mesélj te is magadról!
-Oké, hát felszolgálóként dolgozom, bár szeretek fotózni és rajzolni is, de még nem találtam a helyem ezekben, van egy bátyám és anyukámmal élek, apám már rég nincs velünk-szakított meg a gondolatmenetemben.
-Sajnálom- nézett mélyen a szemembe és akaratlanul is elnevettem magam.
-Mit? Azt, hogy apám egy mocskos dög, mert megcsalta anyámat?! Ugyan! És zárójelben mondom- mutattam az ujjaimmal egy mini zárójelet- a barátom engem is így tett lapátra, de egy szerencsém volt, hogy észrevettem, mert tuti nem mondta volna el , mindenkiből kitudok szedni bármit, akár egy pillantással- kacsintottam rá.- Amúgy a te szobádban aludtam, ugye?
-Igen, miért?
-A te Hello Kitty-del voltam egy ágyban igaz?-nevettem el magam
-Igen, de ne szidd Kitty-t jó? Tudod ő egy érzékeny párna és hát... valamikor látott tisztább tenyereket- nevette el ő is magát.
-Mi? Fujj, na erre nem voltam kíváncsi- még mindig nevettünk - amúgy mióta gitározol?
-Hát... már nagyon rég óta, miért te is gitározol?
-Nem... pedig rég szerettem volna megtanulni, de mindegy is.
-Értem, haza vigyelek?
-Igen légyszi, és van egy tollad?
-Persze- és odaadott egy fekete tollat, az asztalról elvettem egy szalvétát és ráírtam a telefonszámom és a nevem, majd tollat rátettem a "papírra" és elécsúsztattam - köszi.
-Nincs köszi ez alap, egyrészt megmentetted az életem, másrészt meg Ashley Purdy-vel a BvB  basszusosával beszélgettem. Na de menjünk, mert bűzlök a piától.- Szépen hazanavigáltam magam és a sofőröm csak mosolygott és engedelmeskedett. A házunk előtt elköszöntünk egymástól és bementem a házba. Anyu már várt rám.
-A telefont luxus magaddal vinni? És ki volt az aki hazahozott és hol voltál eddig?!?
-Ne kiabálj, mert ígyis szétmegy a fejem, és Ashley Purdy hozott haza és nála aludtam.
-Kicsoda?? Ashley a BvB basszerosa?-rohant ki Alex a szobájából.
-Igen és találkoztam a többiekkel is kivéve valamilyen Jinxx-el, miért?- választ nem kaptam, majd beráncigált a szobájába leültetett a székébe, fejemre nyomta a fejhallgatóját és megnyitotta a Youtube-ot majd a Fallen Angels-t, persze max hangerőn, hogy még süket is legyek, de gyorsan hozzá szoktam és meg kell, hogy mondjam kurva jók, nem is értem, hogy miért nem ismertem őket. Felmentem a szobámba, majd lefürdeni, két bogyó fájdalom csillapító után kibuktam teljesen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése