2014. június 28., szombat

01.

                                                                                          # Hope #

Miután rongyosan, és fáradtan keltem fel a telefonom monoton jelzésére, rájöttem milyen rég beszéltem a csajokkal és elhatároztam, hogy írok nekik egy üzit. Még mindig fájt, hogy az a fasz Erik megcsalt, de próbálom elfelejteni azt a gyökeret. Először Emi-nek írtam, majd Beccának is. Mind ketten beleegyeztek, hogy menjünk el valahova. Már most elkezdtem gondolkodni, hogy mit veszek fel....

#10 órával később#

-Alex légyszi vigyél el minket egy jó helyre! Biztos tudsz valami jó helyet! Naa, légysziii!
-Kik jönnének?
-Rebecca és Emily-néztem rá óriási bociszemekkel-Akkor?
-Jó, de haza nem hozlak!
-Wiii, de imádlak-ezzel a nyakába ugrottam és megpusziltam az arcát.
-Ajánlom is-és vissza ölelt. Hát nem nekem van a legrendesebb bátyám?-És mikorra kell menni értük?
-Szerintem olyan 9 óra körül.
-Rendben, de most menj már csak 2 órád van öltözni és nem fogsz elkészülni- röhögött a nyakamba
-Haha, rohadt vicces!-ezzel elvonultam öltözni, végül is majdnem igaza lett lentről sürgetett.
-Meg mondtam! Gyere már!! Vagy itt hagylak!
-Jól van már jövök tisztelt farmer póló és kész is bátyám!- szóltam oda neki
-Héé! Na jó te maradsz! Szia anyu, majd jövök!-vágta be a mű durcit
-Na most már mehetünk?
-Jah menjünk.
-Szia anyu, ne várj haza!
-Hope ésszel jó?
-Persze anya mi mindig ésszel csinálunk mindent!-ezzel kiléptünk a házból a lányok már kint vártak minket és bepattantak az autóba.
-Sziasztok-szólaltak meg egyszerre,mi vissza köszöntünk és Al elvitt minket valami helyre(még nem voltam itt és a nevét sem tudtam) lerakott minket és elhajtott. Közben csináltunk képeket és elmondtam a szakításunkat nekik.
-Mondtam, hogy ezzel a gyökérrel ez lesz, nem lehet benne megbízni.-lesütöttem a szemem Beccának igaza volt
-Én mégis hittem neki....bár ne tettem volna....
-Na ne foglalkozzunk vele! Be is megyünk? Vagy csak itt állunk?
Bementünk a hatalmas épületbe amiben nagyon sötét volt, de ezek a szivárvány minden színében villogó csövek amely a mennyezetből világított és ugyan lehetett látni de nagyon homályosan. A pultnál álltunk, hogy végre ihassunk valamit.
-Három rövidet légyszi-mondta Becca- ja és a telefonszámodat- kacsintott a srácra. Már nem az első röviden voltunk túl és hát...a hatását is éreztük, vagy legalább is én nagyon.
-Megyek elszívok egy szálat-jelentettem ki, majd elindultam a kijárat felé.
 Hát igen... nem volt cigim és elindultam a boltba, hogy vegyek és valami ütős piát is. A vásárlás sikeres volt, még találtam egy traficot ami még nyitva volt előttem. Arra még emlékszem, hogy az itallal végeztem, rágyújtottam és vártam, hogy a zebra átváltson másik színre, megtörtént, velem szemben még voltak emberek akik a zebra másik feléről jöttek és innentől képszakadás...


# Ashley Szemszöge #

A zebra másik végén álltam és a kocsinak dőlve vártam a többieket. Jött egy szép lány át az úttesten, láttam rajta, hogy nem józan és több mint valószínű, hogy valaki be is drogozta. A zebra közepéig jutott el, a gyalogos lámpa bepirosodott és jöttek az autók, mit sem törődve a lánnyal. A lány a zebra kellős közepén esett össze, gyorsan odafutottam hozzá, majd a karjaimba vettem és így mentünk át a zebra másik feléig. Igazán könnyű volt és nagyon beszédes.
-Gyere! Igyál eccavú könnyet!- tartott felém egy kis üveget-Jó hát nem! Több marad nekem!De Bambi tegyél le nem én vagyok Hófehérke, nem engem keresel... És amúgy ki vagy?!?
-Ashley vagyok.
-De jó akár legjobb barátnők is lehetünk!-jelentette ki, én csak mosolyogtam rajta- Téged is dobott a pasid? Mert engem igen! Na! Látod? Ezért vagy a legjobb barátnőm!-és átölelt, szorítása erős volt, de még is nőies, s végül elaludt. Az autónál már vártak a többiek. És nagy szemekkel bámultak rám.
-Őt honnan szedted?- kapcsolt először CC.
-A zebráról.
-Miért mi történt?-kérdezte Andy.
-Majdnem elütötte egy barom, miközben próbált átjönni az úton.
-És jól van? Nem esett baja?-szólalt meg Jake is.
-Hát azon kívül, hogy kicsit nagyon instabil a csaj és be is drogozták...szerintem nincs nagy baja.
-Honnan gondolod, hogy be van lőve?
-Mindenféle hülyeségről dumált nekem, hogy igyak valami egyszarvú könnyet vagy mit, meghogy én vagyok a legjobb barátnője.
-Oké... szerintem vigyük haza és majd reggel vagy délután megbeszéljük vele és haza visszük. CC vezetsz?- kérdezte Andy.
-Persze!-végig a kezeim között aludt, majd mikor hazaérünk az ágyamra fektettem és betakartam, még mindig aludt, szegény nagyon kiütötte magát. Már mindenki a szobájában volt én pedig ki cuccoltam a kanapéra és végezetül elaludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése