2014. augusztus 7., csütörtök

03/2.

                                                  #Hope
Ashley körbe vezetett az egész házon, megmutatta mindenkinek a szobáját, a fürdőt... Már beesteledett mikor végeztünk a teljes ház minden zugainak bemutatásával. Ashley felment a szobájába, Andy és CC pedig nézte a tv-t.
-Mit eszünk?- kérdezte CC, amint látta, hogy a konyhában zörgök.-Te tudsz főzni? Azta... Gyerekek valami rendes kaját is eszünk!- ordított velem szemben a másik két tagnak.
-Igen, képzeld tudok főzni és spagettit csinálok.-most Andy jött oda, hogy körülnézzen és CC pedig visszament butulni.
-Segítsek?- kérdezte. És olyan cukin félmosolyra húzta a száját, hogy megégettem a csuklómat a forró edény oldalával.
-Asz...-szisszentem fel hirtelen és gyorsan a csap felé fordultam és megengedtem a hideg vizet a "megperzselődött" felületre.- Igen, gyere gyorsan keverd meg, mert odaég!- azzal megkerülte a pultot ami mögött állt és elkezdte kevergetni.- Most vedd kis lángra.
-Azt hol kell?- nézett rám kétségbeesetten.
-Látod a kis fekete gombokat a tűzhelyen? Na a legszélsőt kezdd el nyomni és már is kis lángon lesz.
-A faszom ért ehhez...
-Vigyázz!-azzal egy lépést arrébb állt, én kivettem a kezem a csap alól és meg nyomtam a gombot- Ennyi!
-Tudtam ám! Csak nem akartam elnyomni...
-Aha persze...-közben a csuklómat tanulmányoztam és ahogy hozzáértem, rendesen fájt és ismét felszisszentem.
-Fáj?
-Nem, semmi baja!- vágtam rá reflexből. Kár volt.
-Na mutasd!-aztán a csuklóm felé nyúlt, hogy megnézze.- Aha a "semmitől" van bedagadva... Várj hozok jeget!- a hűtőhöz sétált, kinyitotta a fagyasztó részét kivett belőle egy csomag mélyfagyasztott cukorborsót és odahozta nekem. Megfogott a derekamnál és felrakott a pultra, mint egy kisgyereket. És ismét a kezemhez nyúlt és óvatosan rátette a zacskó fagyott cuccot, majd egy lépést hátrált és a szemembe nézett és megtámaszkodott a térdem és a combom közötti kis helyen.- Akkor most én főzök és te mondod, hogy mit csináljak jó?
-Oké, akkor most vegyél elő egy nagy fazekat abba tölts vizet és tedd föl főni.-Azzal a szekrénybe bújt és keresett egy fazekat, sorban mutatta fel azokat amik a kezébe akadtak. Én csak bólogattam, hogy nem és mikor megtalálta a megfelelő darabot a felmutattam a hüvelyk ujjam. Engedett bele vizet, rátette a főző lapra és csak bűvölte a gombokat, nem tudta melyikkel kell bekapcsolni segítség kérően rám pillantott.
-Láttad azt a gombot amit az előbb megnyomtam?-bólintott- Na az melletti gombot nyomd meg.
-Oké.-sikerült elindítania és győzedelmes mosolyt villantott rám- Haha, még a végén megtanulom kezelni ezt az izét... Kell még valamit csinálnom?
-Igen sózd meg a vizet és tegyél rá egy fedőt.
-Az hol van?
-Mi?
-A fedő.
-Ott ahol a fazék volt, nem?
-Biztos...- és megint elbújt a szekrénybe és megtalálta a rá illő darabot, kimászott és letette a pultra és megsózta a bugyogó vizet, majd rátette a fedőt és rám nézett.
-Most mi jön?
-Keresd meg a spagetti tésztát, és ha szólok akkor tedd a vízbe.
-Oké, de hol keressem?
-Basszus, ez nem a ti házatok? Én csak most jöttem, neked kéne tudni, hogy mi hol van. De szerintem nézd meg a felső szekrényben.
-Oké.-majd az első szekrényt kinyitotta és ráborult egy zacskó liszt. Teljesen lisztes lett a haja, ruhája mindene, kitárta karjait és 360 fokos fordulatot tett, hogy teljesen lássam, már szakadtam a röhögéstől közben CC is odajött, hogy mind derülök ekkorát, mikor odaért már együtt röhögtünk. Andy hagyta, hogy kiröhögjük, de nem sokáig, mert oda jött hozzánk és mindkettőnket átölelt így mi is lisztesek lettünk.
-Andy, rakd a tésztát a vízbe most!- mondtam két nevetés közben. Lélekszakadva futott a tésztáért és  megcsúszott a liszten és hanyatt vágódott, majd megtalálta és beledobta a forró vízbe és rátette a fedőt. Ennél még jobban nevettünk, de már ő is nevetett saját magán.
-Kész?-kérdezte.
-Hacsak nem nyersen és vizesen akarod megenni akkor igen.
-De annyi időm van, hogy lefürödjek?
-De az sem ártana, ha átöltöznél, semmi bajom a mostani ruházatoddal, kiemeli a szemed színét és a bőr hibáidat is elfedi, csak tudod a kanapét féltem.-szólt neki CC, mire tartotta a kezét, hogy pacsizzak vele, belecsaptam és Andy elvonult. CC levett a pultról és odavitt a Tv elé, majd a válogattunk a csatornák között, mire megállapodtunk a Discovery-n és azt néztük. Andy hamar visszaért és szólt, hogy nézzem meg a tésztát, mikor beértem a konyhába sokkot kaptam (jó értelemben) Andy hajáról még csöpögött a víz és mindössze egy boxerben várt.Szabályosan zavarba jöttem és elpirultam.
-Ne pirulj!-nevetett ki és amikor mellé értem megpaskoltam a vállát, majd oda slisszoltam a tűzhelyhez és megnézetem.
-Szerintem jó.-le kapcsoltam és Andy felé néztem aki a falnak dőlve nézett- Leszűröd? Légyszi.- kerestem valami szűrő tálat és találtam is. Belehelyeztem a mosogatóba és Andy-re pillantottam. És kezembe vettem egy konyha ruhát (vagy valami ilyesmit) és felé nyújtottam. Közelebb jött, elvette és a tűzforró fazék felé nézett.
-Oké és innentől hogyan?
-Megfogod a ronggyal, mert meleg és beleborítod ebbe-mutattam a szűrő tálra- gyorsan, és kész is.
-Oké, nem nagy ügy.- megfogta a meleg edény füleit és gyorsan beleborította a szűrő edénybe, mire felkiáltott: Á, ez rohadt meleg! Bassza meg!- és fele tésztát mellé borította.
-Én mondtam, hogy gyorsan...De ezekkel mi lesz?- utaltam a szűrőtálon kívül landoló tésztákra.
-Semmi- ezzel megfogta azokat a darabokat amik mellé estek és a többi közé dobta- amiről nem tudnak, az nem fáj nekik!- kacsintott, én vissza kacsintottam és össze pacsiztunk. Megterítettem az asztalon és mindenkinek mertem egy keveset.
-Fel megyek szólok Ash-nek.-és sarkon fordultam és felmentem az emeletre, az ajtó résnyire nyitva volt és belestem rajt egy kis lámpa világított az asztalon és Ash e fölé görnyedve csinált valamit, lassan benyitottam és csendben mögé settenkedtem és láttam, hogy rajzol. Nem is akármit egy gitárt tervezett. Hátúról óvatosan befogtam a szemét, mire kicsit össze rezzent, de nem ijedt meg. Puha kezei lebontották enyémet a szeméről és féloldalasan felnézett rám.
-Szia.-köszöntem neki.- Nagyon szépen rajzolsz!
-Tetszik? Most terveztem a cégemnek lesz.
-Van saját céged? Nem is tudtam.
-Sok mindent nem tudsz rólam.-óvatos félmosolyra húzta a száját
 -Jöttem szólni, hogy kész a vacsora.
-Te főztél?
-Meg Andy, a végeredmény nem tudom milyen lett.
-Jó mindjárt megyek és tesztelem-még mindig a kezemet fogta és véletlenül hozzáért az égett részhez a csuklómon, mire felszisszentem.- Mit csináltál?
-Kicsit megégettem, de nem vészes annyira.- a csuklómat a szájához emelte és gyengéden megpuszilta meleg, puha szájával.
-Már jobb?-kérdezte irtó aranyos mosollyal az arcán és megjelentek az enyhe gödröcskéi is.
-Van gödröcskéd, de cuki! És jobb.- rámosolyogtam és arcon pusziltam és lementem a fiúkhoz, akik már ettek is.
-Na milyen volt?
-Finom, máskor is csinálhattok, megengedem.-mondta Chris. A fiúk meg bevonultak a saját zugukba. Ashley is lejött így ketten megvacsoráztunk, ő bepakolt a mosogatóba és én elmentem fürdeni. Mikor végeztem ő ott feküdt az ágyon, mikor beléptem a szobába felkapta a fejét.
-Ne nézz rám!-hülyéskedtem.
-Miért?-értetlenkedett.
-Mert nincs rajtam smink és ronda vagyok!-játszottam tovább a szerepemet.
-Nem ronda, ha nem hülye! Na gyere ide!- felállt és odahúzott az ágyhoz, majd leültünk- Te minden hogy szép vagy és nekem nem számít, ha nincs rajtad smink.-erre nem tudtam semmit mondani, csak megöleltem. Viszonozta az ölelésem, mire én belenevettem,majd felállt és elment fürödni, addig kényelembe helyeztem magam és a szempilláim súlya lehúzta a szemhéjam, de azt még éreztem, hogy Ash mellém fekszik és magához húz, a kezét a derekamon pihenteti, majd a fülembe suttog:
-Jó éjt Hope!- és megpuszilt.
-Neked is Ash.- És hagytam, hogy mély álomba sodródjak Ashley-vel.


Na sziasztok! Hű nem is tudom hol kezdjem nagyon szépen köszönöm a díjakat amiket kaptam!És itt az ígért rész is! Nem bírtam várni a 10 feliratkozóra ezért kaptatok egy új dizi amit én csináltam teljes egészében és írjatok véleményeket róla! Az meglepik amikről már múltkor beszéltem az egyiket most meg kaptátok(design) a másikat, majd akkor, ha meg lesz a 10 feliratkozó!xxx Devon 

2 megjegyzés:

  1. Haliiii ^.^ kövi rész mikor lesz :$ feliratkoztam szval +1 feliratkozod lett :3

    VálaszTörlés
  2. Szia! Még nem tudom, hogy mikor lesz rész, és köszii :D

    VálaszTörlés