2014. november 13., csütörtök

05.

#Hope#

-Na, gyerekek megérkeztünk! -szólt a buszos és mindenki hosszú nyújtózkodás után lecsoszogott a buszról. Mikor leértem, nem láttam egy buszt sem. Andy a jármű oldalát támasztva dohányzott, követve a példáját én is rágyújtottam. A többiek szétszéledtek, így mi maradtunk ketten.
-Nem is tudtam, hogy te is... - a telefonom csörgése szakította félbe.
-Szavad ne felejtsd! - rá mosolyogtam és elővettem a telefonom, ami untalanul jelzett. -Szia Alex, mizu?
-Hope hol a büdös francba vagy?
-Nem ott vagyok, hanem máshol...-segítség kérően néztem Andy-re.
-Los Angeles-től nem messze...-mondta.
-Öm.. Los Angeles-től nem messze...-válaszoltam a készülékembe.
-Pontosabban?
-Ahj hagyjál már a hülye kérdéseiddel Al, nem tudom hol vagyok.. pontosan. De miért hívtál?
-Csak tudni akartam, hogy hol vagy. Miért, talán baj?
-Nem, de néha annyira hülye vagy, hogy az csúcs... Nem baj ha le teszlek?
-De!
-Majd hívlak szia!- kinyomtam a telefonom és zsebre tettem.
-Szakítottatok? - kérdezte szomorkásan.
-Igen, a saját bátyámmal szakítottam... Amúgy nagy rajongótok.- mondtam nevetve.
-Neked van bátyád? És dohányzol is? És nem is ismersz minket, de a bátyád igen... Az úgy fasza.
-Tudom... De most mit csináljak?
-Nem tudom, de te csináltad ezt CC-vel?
-Aha, miért?
-Nekem tetszik, de figyi milyen terveid vannak Ashley-vel?
-Ezeket a hirtelen téma váltásokat...-nevettem-Amúgy, nekem semmilyen, miért?
-Tudnod kell róla, ha tiszta szívből beleszeret egy lányba, akkor teljesen meg hülyül. Nem tudod leállítani, még mi sem. Volt már olyan is, hogy a volt barátnőjét nem engedte el sehova egyedül és néha be is zárta, meg még ki tudja miket csinált vele... Ezzel most nem elűzni akarlak, vagy ilyesmi, csak szeretném, ha tudnád mire vállalkoztál... Nem ismered őt, ha tényleg meg szeretnéd ismerni őt és minket, hát rajta... De 3 hónap geci sok idő, ki tudja mi lesz még itt...
-Értelek, köszönöm, hogy elmondtad, de nem hiszem, hogy bármi ilyesmire sor fog kerülni, de ahogy te mondtad 3 hónap tényleg sok idő...- egy nagy busz kanyarodott be és az oldalán ott díszelgett, hogy: Falling In Reverse.- Azt a kurva! A Falling In Reverse? Szerinted nagyon ciki az, ha oda megyek és kérek tőlük autógrammot?
-Nem, dehogy is... Oda menjek veled? Vagy elintézed egyedül?
-Ha akarsz jössz, ha nem akkor nem, nekem mindegy. -vontam meg a vállam izgatottan.
-Oké.-és elindultunk ketten.
-Itt jövök Jacky!
-Te Atya Úr Isten, hosszú 3 hónap elé nézünk...-forgatta a szemeit.
-Haha... - Ronnie-ék pont akkor jöttek le a buszról, amikor mi odaértünk. - Nem, mégsem szeretnék tőlük aláírást... Forduljunk vissza!-azzal sarkon fordultam és indultam volna vissza felé, de Andy megragadta a karom és valahogy maga elé fordított és össze simult a testünk, a keze végig a derekamon volt, és úgy tolt oda Ronnie-ék buszához. Ronnie a buszuknak dőlve fényképezgette magát, mikor észrevett minket zsebre vágta a telefonját és karba tett kézzel nézett minket. Mikor oda értünk Andy megszólalt:
-Radke, itt az áru, amiben meg egyeztünk, add ide az anyagot!-majd oda lökött Ronnie-hoz, ő is megfogta a karom és maga mellé állított, hirtelen azt se tudtam, hogy fiú vagyok e vagy lány. Kapkodtam a fejem kettejük között. Annyira rémisztő volt, Andy kimérten beszélt és a szeme is olyan furcsa volt... Mi ez?
-Ryan, hozd az anyagot Biersack-nak!-utasította Ronnie.
-Igen is Ronnie, azonnal! -azzal vissza ment a buszba és pakolászni kezdett, s közben beszélt valakivel. Majd kijött és odaadott Andy-nek egy zacskó fehér port, majd hátat fordított és elindult a buszukhoz. Ronnie, pedig próbált fel löködni a buszra heves ellenkezésemben.
-Ne!-ordítottam- Andy, te mekkora egy kis fasz vagy! El sem hiszem, hogy ilyet tettél te mocskos, idióta barom! Te meg engedj már el! Nem unod még, hogy fogod a kezem?! Mert én kurvára!- azzal kirántottam a kezem és ököllel behúztam neki, majd elkezdtem futni az Áruló felé. Ellöktem és hanyatt esett, majd elkezdtem püfölni és közben ordibáltam hozzá.- Beperellek ember kereskedelemmel! Aztán baszhatod a bandád! Én meg, mint hülye megbíztam benned!
-Hé, hé csajszi, ne püföld, okosabb már nem lesz. -valaki megfogta a vállam és felemelt állásba- Nem vetted észre, hogy csak szivatnak?-és Jacky-re (!!) néztem.
-Mi van? De hát a zacskó...-értetlenkedtem.
-Tessék nézd meg, ez csak liszt, semmi más...
-Bazd meg, tényleg... -felsegítettem Andy-t a földről, majd a szemébe néztem-Nagyon, nagyon sajnálom, de köcsögök voltatok! Hé Ronnie-kiáltottam oda a buszukhoz- Kibaszottul sajnálom, de nagyon megijeszettetek!
-Semmi gond kis csaj, parasztok voltunk Andy-vel.-a többi banda tag Jake, Jinxx, Ashley és CC kezükben erős piákkal jöttek vissza, majd mindegyiknek nagyra nyíltak a szemei.
-Mi történt itt? -kérdezte Jake.
-Andy és Ronnie meg szivatták ...-kérdően nézett rám első szerelmem, Jacky.
-Hope.-mondtam pirulva.
-Meg szivatták Hope-ot és ő majdnem szarrá verte őket, csak ennyi...
-Remélem, egyszer majd engem is így megversz.-kacsintott perverzen Ash.
-Ne akard!- nyögött fájdalmasan Andy.-Figyi, sajnálom, tényleg kibaszott nagy köcsögök voltunk, de rohadtul sajnálom... -komolyan a szemebe nézett és láttam azt, hogy komolyan gondolja.
-Meg ölelhetlek?-kérdeztem.
-Ha nem szúrsz semmit a hátamba, akkor igen, motozás! Kezeket oldalra, kis terpesz.-azt csináltam amit mondott.
-Hadd én!- lelkesedett Ashley.
-Jó gyere.-szólt neki Andy. Majd az említett ugrándozva odaadta valakinek a piákat és a hátam mögé állt és elkezdett a bokámtól a fenekemig tapogatni, majd ott leragadt. Lassan elkezdett a derekamon végig menni, de megállt a mellem alatti részen és apránként az ujjai a mellemre vándoroltak.
-Hé! -szóltam neki.
-Jó, bocsi...- és egy lépést hátrált és kijelentette, hogy tiszta vagyok-majd Andy felé fordultam és megöleltem, annyira sajnáltam.
-Ash! Kihagytad azt a részt, hogy a füléhez hajolsz és belesúgod "Akarlak".-mondta CC, és az egész banda nevetni kezdett, mi felmentünk a buszba, mert sötétedett. Még hallottam, hogy jöttek buszok, de nem néztem ki, hogy ki az. Helyette inkább felbontottunk a whiskey-t és az egyéb "gyerek italokat" és inni kezdtünk. Szerencsémre Andy és Ronnie sem haragudott meg rám. Egy kicsit ott maradtam a fiúkkal és pontosan 3 üveg erőset fogyasztottunk el, nekem annyira már nem esett jól, és lelki ismeret furdalásom is volt, így elmentem aludni. De melyik ágyba? Nem mindegy? Találomra befeküdtem egybe és elaludtam.


Kicsit durvára sikeredett ez a rész, de remélem kárpótollak titeket!Sajnálom amiért ilyen későn hoztam a részt, de egyszerűen nincs időm. A suli minden időmet lefoglalja. Más részt pedig a kommentek miatt, az előző részhez egy se jött... Valszeg ezért sem hozam előbb a részt. Nagyon remélem, hogy ehhez a részhez több komi érkezik, mert hátha... Nekem nagyon sokat jelentene, tudnám, hogy itt vagytok és érdekel titeket, de a kommentek száma alapján... nem igazán. 

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi, megpróbálom minél gyorsabban hozni :))

      Törlés
  2. Hmm... ez meglepő rész volt :D Én tényleg azt hittem, hogy elrabolják! :D Amúgy még nem rég kezdtem el és ha szabad megjegyeznem az első fejezet óta nagyon sokat fejlődött az írásod! Szóval hajrá csak így tovább és hozd a kövit! :) Puszil Glamy :*

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) én is észre vettem, hál' Istennek fejlődöm, köszönöm, hogy írtál :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Hát nem tudom, ha időm engedi, akkor lehet hogy 7végén fent lesz, de nem ígérek semmit :) És köszönöm a kommented :))

      Törlés
  5. Szia! Én nagyon szeretném ha folytatnád, és ha be is fejeznéd a sztorit, meg az összes többit is amit már más blogokon elkezdtél! A legtöbb történet olyan jó, hogy kinyomtatom és könyv formájában olvasatom majd! De mindezt úgy nem lehet, ha nincs befejezve!!! Én támogatlak és szeretném ha írnál minél többet mert ügyes vagy!!! És tudom hogy nem ide tartozik de a Destiny's Fallen Angel is szerintem egy jó kezdet! Folytasd, amikor csak tudod mert szerintem megéri!!! ;) :D Puszii

    VálaszTörlés