2014. október 3., péntek

04/2.

                                                                  #Hope#
Mikor ismét kinyitottam szemem egy barna szempárral találkozott a tekintetem. És egy hozzájáruló  kicsit kócos Ashley-vel, kicsit (nagyon) meglepődtem...
-Jó reggelt!-köszöntött mosolyogva.- Nem akartalak felébreszteni, pedig kellett volna.- félmosolyra húzta száját és meg jelentek a gödröcskéi. A mutatóujjammal megnyomtam azt a pontot lassan közelítve felé.
-Reggelt. Mióta és miért nézel?
-Nem tudom, vonzod a tekintetem.-mosolygott.
-Haha...És, amúgy mikor indulunk?
-Fél óra múlva.-mondta teljesen nyugodtan.
-És?- körbemutattam a szobán utána ránk, majd mélyen a szemébe nézve, próbáltam utalni a helyzetre, hogy csak fél óránk van elkészülni.
-Ó basszus!-majd gyorsan kiugrott az ágyból és tágra nyíltak pupilláim, most eszméltem fel, hogy Ashley egy boxerben aludt mellettem(megjegyzem, jó feneke van, még azt is bevállalom, hogy jobb mint nekem, de igazából korán reggel milyen gondolataim vannak már?). Kimásztam az ágyból és a bőröndöm felé mentem, hogy felöltözzek, mindez (nálam) rekord időn belül sikerült is. Lecipeltem az egyik bőröndöm a földszintre és az asztalnál meglátom Andy-t, amint majdnem fél feje belelóg a műzlijébe. CC pedig a konyhában várta, hogy lefőjjön a kávéja, ami már rég lefőtt de mindegy, hát akkor csak bűvölje. Felmentem a másik bőröndömért, majd le is vittem. A srácok ugyan úgy voltak ahogy hagytam őket, de most ott volt Ash is és Andy-t nézte.
-Totál kivannak... meg kéne őket szivatni kicsit. -csillantak fel szemei- Benne vagy?
-Nem akarok köcsög lenni, vagy ilyesmi, de legyen.
-Oké, Andy vagy CC?
-Nekem mindegy, de azt tudd, úgyis rád kenem, ha lebukunk.-nyújtottam ki kicsit a nyelvem-Legyen CC, könnyebben hozzátudok férni.
-Hát jó. De a végén eredmény hirdetés.- ezzel felállt és elment. Én is elmentem az egyik bőröndömhöz, vagyis a neszeszeremhez és kivettem belőle a szemceruzát és visszamentem. Megnéztem, hogy biztosan alszik e az alany. Hát eléggé. Így nyugodtan nekiállhattam alkotni. Elfeleztem az arcát egy vonallal, az egyik oldalára macska arcot rajzolni. Az "almácskáira" bajuszt, az orra egyik felére egy fél szívecskét és a szeme alá is. Így áttérhettem a másik oldalára. Ide egy fél koponyát képzeltem el, elkezdtem a fogait megrajzolni az alsó és felső fogsort, áttértem a szemére oda egyenlőre csak a körvonalat rajzoltam meg, az orrát sem felejtettem ki. Gyorsan odafutottam a táskámhoz és kivettem belőle egy fekete szemfestéket és egy ecsetet, és visszamentem Chris-hez, hogy folytassam. Visszatértem a fogakra a szemhéjfestékkel, elkezdtem árnyékolni, mikor végeztem kipingáltam a szemét és beárnyékoltam az almák alatti részt. Mikor végeztem egyet hátraléptem és megnéztem a végeredményt, hát a jobb oldalával csak az volt a gond, hogy nem volt fehér, pedig úgy élethűbb lett volna, de így is jó lett. Ashley jött le a lépcsőn kezében egy papírral és valami flakonnal, mikor leért rám nézett.
-Légyszi nézd meg, hogy van e a hűtőben tejszínhab és hoznál egy lapos tányért?- csak felmutattam a hüvelykujjam és teljesítettem a parancsot. Kinyitottan a hűtőajtót és körülnéztem, majd a fejem kivettem "déli sarkból" és Ash-re néztem.
-Hát tejszínhab az nincs.
-Gondoltam, CC mindig feleszi, ha van.- levettem a polcról egy tálat és odavittem az asztalhoz. Ashley felrázta a borotvahabos flakont (azért mégis megnéztem milyen flakon az) és a tányérra nyomott, jó sokat. Andy feje alól kihúzta a régi tálat és az újat pedig becsúsztatta alá. Jake és Jinxx jelent meg az ajtóban. Ashley Andy hátára ragasztott egy papírt, amin az volt, hogy : " Mielőtt megkérdeznéd, igen, ez igazi pofacsont, semmi botox! A popsimban van az összes anyag."  Mellé egy kacsintós smiley és egy szív a szöveg jobb felső sarkában. Jake és Jinxx is odajött megnézni, hogy mit csinálunk. Nem szóltak semmit csak összepacsiztak velünk.
-Christian mit művel?- nézett furán Jinxx.
-Szelídíti a kávéfőzőt.-válaszoltam ezer fogas mosollyal az arcomon.
-Vele is csináltatok valamit? Muti!-zsongott be Jake, és oda futott CC-hez és megnézi, majd rám emeli meredt tekintetét.- Anyád! Ezt te?
-Aham, miért?
-Kurva jó! Jinxx! A csaj szerintem simán leköröz rajzban!
-Olyan nincs!- és az említett is odament, hogy szemügyre vegye.-Lám-lám még egy ellenfél... Ügyes vagy!
-Várj mi az, hogy még egy ellenfél?
-Andy, Ash, Te és én akik normálisan tudunk rajzolni, A többiek is tudnak, csak... na!
-Oké értem.
-Figyeljetek!-szólt Ashley mögülem. Andy kezét kilökte a feje alól és megfejelte a habos tálat, rögtön felébredt és Chris-tis rögtön felverte.
-Mi történt?-kérdezte Andy.
-Borotválkozni akartál korán reggel és elaludtál és mi már így találtunk Hope-al.-válaszolt Ash.
-És miért itt vagyok?
-Kiszeretted volna próbálni...
-És miért egy tányér felett?
-Andy, félálom...-tette vállára kezét megértően.
-Ahh, tényleg, teljesen logikus, De hova készültök?
-A turnéra, és nemsokára itt a busz is.-mondta Jake a karórájára pillantva.
-És mennyi az a ''nem sokára''?
-Hét perc.
-Ohh...Oké.-pár másodperc múlva megint megszólalt- El kéne mennem borotválkozni. -ezzel fel állt és elindult a fürdő felé.-De várjunk csak! Én nem is szoktam borotválkozni...-esett le neki a tantusz. Majd bement a konyhába és elvette CC elől a kávéját, majd megveregette a hátát.-Haver de jól nézel ki!
-Ilyet még soha senki nem mondott nekem.-mondta a dobos meghatódottan- Elhitted? Egy kibaszott félisten vagyok!
-Csak fél? Én egész.-szólalt meg mögöttem Ashley.
-Ejj, de kevés egótok van...-mondtam szórakozva.
-Ugyan, kérlek...-folytatta Andy,
-Na jó, most mindenki össze szedi magát, a cuccát és az egóját, mert már csak két perc van és jön a busz.-szólt nekünk Jinxx.
-Nem is... Már itt van!-lesett ki Jake az ablakon, majd kinyitotta az ajtót-Na! Ne aludjatok, cuccoljatok és menjünk már!
-Jake, Jake figyelj, fogd meg Hope egyik bőröndjét és tett fel a buszra, majd fordulj meg és tedd fel a másikat és ülj fel a buszra és várj.-mondta Andy, majd Jake megfogta egyik bőröndöm és elindult kifelé, mikor kiért az ajtón Andy ismét megszólalt: Csak azért, hogy fáradjon ki egy kicsit...
Mindenki egymás után pakolt az óriási buszba, majd Jake izgatottan felhívott. Mikor beértem ott helyben lemerevedtem. Olyan volt mint egy mini lakás, egységes színek és anyagok és annyira nagyon jól nézett ki, hogy nagyon. A fejem körülbelül úgy nézhetett ki, mint az a szivárvány hányós mém(csak nem jött ki semmi a számból, szerencsére) A fiúk is feljöttek utánam Andy, Jinxx és CC lazán levágták magukat a kanapéra és bekapcsolták a TV-t. Ashley hátúról megfogta a vállam és belesúgott.
-A versenynek még nincs vége.-majd átváltott rendes hangnembe- És mizu? Tetszik?
-Aha, nekem nagyon bejövős.
-Akkor jó, és akkor semmi akadály, hogy velem aludj igaz?
-Most keltem fel, ezt majd később...
-Csak tudd, az ágyam tárva nyitva áll előtted!
-Én nem látom az ágyad.-mondtam viccelődve.
-Megmondom őszintén, én se...-jelentette ki CC. Nagy nevetésben törtünk ki, és elindultunk, nem tudom hova, de elindultunk...

2 megjegyzés:

  1. Kár, hogy ezt írtad utolsó résznek... :( Én kíváncsi lettem volna hogyan folytatódik a románc, és hogy mi lesz Andy-vel! De sebaj! Nagyon szupi :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem ez az utolsó rész... még van és reményeim szerint még lesz is

      Törlés