2014. augusztus 30., szombat

04.

Helló! Meghoztam a kövi részt, aminek lesz másik része is. Akit érdekel ezt a zenét hallgattam , miközben írtam. (Bocsi a mennyiségért, de nem akartam "belerondítani" a sok ökörséggel amit szántam :) )

                                                       #Hope
Reggel Ashley mellkasán ébredtem és lábaim az övé köré fonódtak. Hallottam szíve monoton dübörgését. Mellkasa megnyugtatóan mozgott fel, s le. Majd eközben különös érzés fogott el; meleg, megnyugtató érzés, amit Erikkel nem éltem át. Nem tudom miért? Az első évben nagyon boldogok voltunk, nagyon szoros volt a kötelék köztünk. Emlékszem arra a napra, amikor megismerkedtünk, ez még anno gimibe volt. Tizenegyedik elején jött a sulinkba. A ribancok totál be voltak zsongva, hogy új srác, új játékszer, kellék a  18+-as játékukba. De ő nem, nem ment bele. Akkoriban, kis "strébernek" számítottam, szemüveges voltam, mindenhova könyvekkel jártam, mindig olvastam valamit... persze, az ilyeneket természetesen senki nem vette észre, engem se.  De ő odajött és bemutatkozott, majd beszélgettünk, s elment. Nem nagyon voltak barátaim, kivéve egyet; Rebecát, ő mindig mindenben mellettem volt, ha sírtam, ha nevettem... Az új fiú beilleszkedett... a barátnőit sorban válogatta, nem volt meg egy barátnője 2 hétnél tovább... Tizenkettedik év eleje, a szemüvegen lekerült és az eddigi deszka alakom is eltűnt, a hajam élénkebb lett, és jobb stílusom. Még mindig nem keltettem fel a figyelmét, én mindig többet akartam mutatni Neki, de Becca mindig azt hajtogatta: "Hagyd... Nem éri meg!" De én mentem a saját fejem után. Sikeresen leéritségiztünk és mindenki tovább állt. Elmúlt az első év, én letettem a jogsit motorra és dolgozni mentem. Egy nap, ismeretlen szám hívott fel munka közben; Ő volt az! Megkért, hogy találkozzunk, péntek este értem jön. Én persze belementem. Elérkezett a várva várt péntek. Este a házunk előtt parkolt egy sötét szürke BMW, majd elvitt vacsorázni, s a találkozgatások egyre sűrűbben jöttek, majd járni kezdtünk. Ő volt az eddigi legkomolyabb kapcsolatom, mondjuk egyeltalán nem volt az kapcsolat, amikor még általánosban, hülyítésből elkezdtünk "járni" az egyik osztálytársammal, ez a "kapcsolat" mindössze öt napos volt.-az emlékek, amik egyre jobban jönnek felfele, mosolyra húzták szám- Ahogy telt az idő többet megtudtam Erikről, azt is, hogy már régebb óta tetszem neki, csak nem vettem a jeleit, amiket felém próbált sugározni, mert mindig a könyveket bújtam. Elcsattant az első csók, majd pár hónappal később az a bizonyos dolog is. S ahogy szépen lassan teltek a hónapok, egyre jobban távolodtunk el egymástól, egyre többet veszekedtünk... És itt vagyok most...
Egy rocksztár mellkasán fekszem és az exemen gondolkodom.- szememből az arcom végig szántva elér Ash bőrére az az egyetlen csepp, amit Erik miatt ejtettem végleg, utoljára. Majd ismét lehunytam a szemem és mély levegőt szívtam- Ash egy csodálatos srác, már amennyit eddig megismertem belőle. Egy kicsit perverz, őszínte srác, aki bejön nekem, s mellette eltudnám képzelni az életem, akár anyaként is. Ashley egy szeretetre méltó ember, elképzeltem, hogy boldogan élünk egy házban és a fiával focizik az udvaron. Vagy esetleg a lánya kezét fogja és sétálnak a tenger parton és beszélgetnek. El tudom képzelni, hogy mellette öregedjek meg, vele nevelem fel a gyerekeket, s gondoskodó apuka lenne belőle. Akármennyire is rocker és kemény kivűről,de belül egy nyugodt, érzelmes, szerető ember lakozik, akár mennyire is próbálja leplezni. Láttam amikor a koncertre mentünk a szemében a szomorúságot, magányt, amikor körül van véve szerelmesekkel. Bántja, hogy ő neki nincs olyan akit ennyire szerethet. De mikor ott vagyok mellette, akkor megváltozik. Boldogabb lesz, s csillognak a szemei, mikor meglát.-ismét lehunytam a szemem...

4 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit *---* ez is tök jó lett *--------* :)

    VálaszTörlés
  2. Mikorra várható az új rész? Nagyon tetszik! És örülök hogy nem egy új sablon blogot olvashatunk!
    Puszi,
    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napra pontosan nem tudom, de nagyon nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a történet :) <3

      Törlés